Najczęściej zadawane pytania

Zobacz, o co pytali inni

Znajdziesz tu najczęściej zadawane pytania o sklep i produkty Grzeje mnie to wraz z naszymi odpowiedziami. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o  kontakt telefoniczny lub mailowy.

1. Jaki jest koszt dostawy?

Dostawa jest darmowa na terenie całego kraju.

2. Jakie jest minimalne zamówienie?

Minimalne zamówienie to jedna paleta czyli 1000 kg w przypadku węgla i 975 kg w przypadku pelletu.

3. Czy węgiel na pewno jest suchy?

Nasze ekogroszki po zaworkowaniu przechowywane są na hali magazynowej.

4. Jakie dokumenty otrzymuje klient przy dostawie?

Zgodnie z ustawą, każdy klient otrzymuje fakturę oraz świadectwo jakości. Klienci, którzy posiadają zwolnienie z podatku akcyzowego zobowiązani są podpisać czytelnie kopię faktury i odesłać ją na nasz adres, bądź oddać kurierowi.

5. Za pośrednictwem jakiej firmy jest wysyłany opał i czy można zamówić dostawę na konkretny dzień i godzinę?

Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem kilku firm kurierskich. Staramy się uwzględniać prośby klientów odnośnie dnia dostawy, ale jeśli chodzi o godziny dostawy, niestety nie jest to możliwe.

6. Jak wygląda dostawa i rozładunek?

Samochody obsługującej nas firmy kurierskiej to tak zwane „solówki” o długości ok. 13 metrów i ładowności ok. 15 ton. Wyposażone są w windę i paleciaki.

Kurier samodzielnie rozładuje zamówienie, jednak nie ma obowiązku wjazdu na posesję. Jeśli jest taka konieczność, należy poinformować nas o tym podczas składania zamówienia.

Na życzenie Klienta umawiamy transport na konkretny dzień, jednak nie ma możliwości zamówienia dostawy na konkretna godzinę.

W przypadku bezzasadnej odmowy przyjęcia towaru, mamy prawo obciążyć Klienta kosztami zwrotu do nadawcy.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Dostawa trwa zazwyczaj ok. 4-5 dni roboczych, od dnia wpłynięcia zamówienia. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 21 dni.

W przypadku dużej ilości zamówień lub problemów z dostępnością surowca, okres ten może się wydłużyć, o czym będziemy na bieżąco informować na naszej stronie i w bezpośrednim kontakcie.

8. W jakie worki jest pakowany węgiel?

Nasz opał pakowany jest w perforowane worki foliowe o pojemności 25 kg.

9. Jakie są ceny produktów?

W celu uzyskania informacji o cenach naszego opału zapraszamy do zakładek produktowych naszego sklepu lub do kontaktu pod numerem telefonu 798 014 312.

10. Czym różni się ekogroszek od tradycyjnego węgla?

Ekogroszek, podobnie jak tradycyjny węgiel, powstaje z węgla kamiennego. Opał ten charakteryzuje się uziarnieniem w przedziale 5-25 mm. Ekogroszek, w przeciwieństwie do tradycyjnego węgla, spalany jest w nowoczesnych piecach retortowych, posiadających piątą klasę emisji spalin oraz sprawność cieplną nie mniejszą niż 88%.

11. Gdzie można kupić nasze produkty?

Nasze produkty można nabyć na naszym składzie firmowym w Rzeczycy przy ul. Kasztanowej 5, 21-560 Międzyrzec Podlaski oraz w sklepie internetowym www.grzejemnieto.pl

Dysponujemy również siecią punktów partnerskich, których wykaz można znaleźć w zakładce Punkty dystrybucji

12. Jaka jest zawartość popiołu?

Zawartość popiołu znacznie różni się w zależności od asortymentu. Wszelkie niezbędne informacje znajdą Państwo w opisie każdego produktu.

13. Czy jest możliwość wniesienia opału lub rozładunek w wyznaczonym miejscu?

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej i co do możliwości rozładunku w wyznaczonym miejscu i wniesienia towaru każdy klient zainteresowany takimi usługami powinien uzgodnić to indywidualnie z kurierem.